Informace o pracovním místě
Co je náplň práce? - pomáhat klientům udělat pořádek v jejich podnikání a efektivně je nastavit. Na Vás bude pomoci udělat pořádek v jejich číslech, tj.: o práce v exelu nebo účetní evidenci o komunikovat s klienty v českém nebo případně i anglickém jazyce o příprava podkladů ve wordu o a ti šikovnější budou muset občas otevřít účetní či daňové předpisy - koho baví více kreativní práce, bude také o si hrát v excelu a počítat tak, aby to vyšlo (a zároveň bylo v souladu se zákonem) o kreslit v powerpointu obrázky, aby klient i šéf porozuměl, jakou vlastně navrhujeme strukturu
Co je třeba, abys uměl/a a jaká byl/a: - práce s čísly a papíry tě baví - preciznost je samozřejmostí - důvěryhodnost, zodpovědnost a loajálnost je nutností - ochota se učit nové věci - ochota přejímat instrukce a pracovat podle stanovených pravidel - schopnost se rychle přizpůsobit - příjemné vystupování a rád poznáváš nové lidi
Co nabízíme? - zajímavou a podnětnou praxi v oboru - přátelský tým a neformální atmosféru - unikátní firemní kultura - 140 – 180 Kč / hod dle předchozí zkušenosti - a hlavně práci, která tě bude bavit
#=REKLAMA_FB_DETAIL_DOLE?>Mzda: | 140 - 180 Kč/hod. |
Počet míst: | 1 |
Vhodné i pro: | Absolventi |
Lokalita: | Praha 1 |