Informace o pracovním místě
Jste rád/a součástí kolektivu? Máte kladný vztah k administrativě a rád/a pomáháte kolegům? Chtěl/a byste nastartovat kariéru v personální agentuře? Pak hledáme právě Vás!
Do našeho pozitivně naladěného office teamu hledáme parťáka/parťačku na pozici Office Coordinator. Jedná se o zkrácený úvazek na 20 hodin týdně (docházka ve středu odpoledne, čtvrtek a v pátek celé dny).
Náplň práce:
- každodenní komunikace s kandidáty a klienty
- aktivní spolupráce s office managerkou a dalšími odděleními (finanční, mzdové, - HR oddělení, consultanti)
- administrativa spojená s chodem recepce (zajištění občerstvení, ubytování,
kancelářské potřeby)
- evidence pošty a došlých faktur do systému (práce s workflow)
- spolupráce na organizaci firemních akcí
- zajišťování zasedacích a školících místností
- aktivní komunikace s dodavateli
- spolupráce s naším 3 členným týmem na recepci
- SŠ vzdělání
- český jazyk na úrovni rodilého mluvčího
- komunikativní znalost anglického jazyka podmínkou
- praxe na stejné pozici výhodou ne však podmínkou
- znalost MS Office (Excel, Word)
- samostatnost, příjemné vystupování
- časová flexibilita (recepce funguje pondělí až pátek od 8:30 do 17 hod.)
- zkrácený úvazek na 20 hodin týdně (docházka ve středu odpoledne, čtvrtek a v pátek celé dny)
- balíček firemních benefitů (vč. 30 dnů volna ročně, flexibilní pracovní doby,
příspěvku na stravování, sport a další)
- příležitost rozvíjet se a kariérně růst
- příjemné pracovní prostředí v samotném centru Prahy
- občerstvení na pracovišti a dobrou kávu kdykoliv budeš mít chuť
- přátelský tým a pozitivně naladěných kolegů
- datum nástupu: ihned
TermínNástup: | 21.03.2022 - 31.12.2023 |
Mzda: | 12 000 - 13 500 Kč/měs. |
Počet míst: | 1 |
Vhodné i pro: | Absolventi, MD |
Lokalita: | Praha 1 |