Informace o pracovním místě
Co vás čeká:
• vedení recepce, uvítání a uvádění návštěv
• vyřizování a přepojování telefonických hovorů a zaznamenávání vzkazů
• zajištění bezproblémového chodu recepce, zasedacích místností a přilehlých prostor
• vyřizování kurýrních služeb, objednávání taxi, občerstvení
• příprava drobného občerstvení na meetingy
• kopírování, skenování a vazby dokumentů
• vyřizování operativních věcí ve firmě dle požadavků kolegů
• podpora při organizaci a zajištění společenských firemních akcí
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:
• ukončené SŠ vzdělání
• znalost českého a anglického jazyka na velmi dobré úrovni
• znalost práce na PC (Outlook, Word, Excel)
• reprezentativní a vstřícné vystupování, pečlivost, svědomitost
• profesionální přístup a organizační dovednosti
Výhodou bude, pokud budete:
• chtít pracovat na částečný úvazek, cca 20 hod týdně
• mít chuť pracovat 2-3x v týdnu od 16.00 do 21.00
• chtít pracovat v moderních kancelářích v centru Prahy
• chtít pracovat v profesionálním prostředí advokátní kanceláře
• zázemí mezinárodní advokátní kanceláře
• profesionální a přátelské prostředí
• možnosti profesionálního rozvoje a přesunu na jinou pozici
• zajímavé finanční ohodnocení – 140Kč/h a benefity (např. Multisportka)