Informace o pracovním místě
Hledá se asistent/ka do malé přátelské firmy s mezinárodním kolektivem v centru Prahy.
Jedná se o firmu, která má mnoho činností - hlavní činnost: ubytování. Hledáme asistentku, která je zodpovědná, organizovaná a spolehlivá. Náplní práce je především administrativa firmy (ad-hoc úkoly, rezervace, tvoření dokumentů atd.) a zákaznický servis (e-mail, telefon - vyřizování objednávek, komunikace s klienty).
- Čeština - rodilý mluvčí
- Angličtina - skvělá psaná i mluvená (každodenní báze) = C1 a lepší
- Zvládnuté počítačové dovednosti (e-maily, excel, word atd.)
- Možnost pracovat o víkendech (homeoffice)
- Ideální pro studentky VŠ
- Flexibilní pracovní podmínky (office i homeoffice)
- Zvládne student VŠ - asistentka placená i za čas, kdy je k dispozici na telefonu - 30-35 hodin/týden
- Ohodnocení: 120 Kč/Hod.
Mzda: | 120 Kč/hod. |
Počet míst: | 1 |
Vhodné i pro: | Absolventi |
Lokalita: | Praha 1 |