Informace o pracovním místě
Jsme softwarová IT společnost, která hledá někoho, kdo by se jí staral o agendu spojenou s IT dodavateli služeb, se kterou je spojená i pomocná administrativní práce.
Pozice je vhodná pro kohokoliv, kdo má alespoň zakladni znalost obchodního práva, je samostatný, důsleddný, a nebojí se urgovat dodavatele o potřebné informace.
Co by bylo Vaším úkolem?
• Zajištění objednávek i smluv s dodavateli
• Hlídání termínů a urgování dodavatelů / zabezpečení součinnosti všech zúčastněných stran
• Návrhy změn smluv a konzultace se CFO
• Komunikace s projektovými manažery/zodpovědnými osobami za nákup služeb
• Drobné administrativní práce
• Základní znalost obchodního práva
• Vyjednávací a komunikační schopnosti
• Samostatnost
• Důslednost
• Časovou flexibilitu
• Angličtinu na úrovni čtení/psaní dokumentů
• Znalost MS Word, MS Excel
• Flexibilní pracovní dobu - pokud nejsi ranní ptáče nebo naopak potřebuješ odejít z práce dřív.
• Možnost práce z domova - ať již na jednorázové události nebo pokud bydlíte daleko na denní dojíždění.
• Pokud se potřebuješ odreagovat, můžete si zahrát PlayStation nebo relaxovat v našem Social roomu s úžasnou terasou.
• Každý týden pořádáme společné snídaně, kde probereme novinky u dobrého jídla a kávy.
• Můžete si užít společné akce, které již mají tradici (Outdoor, Vánoční večírek, lyžovačka atd.)
Mzda: | 100 - 160 Kč/hod. |
Počet míst: | 1 |
Vhodné i pro: | Absolventi, Důchodce |
Lokalita: | Praha 1 |