Informace o pracovním místě
Jsme menší parta expertů / konzultantů v oblasti compliance. Málokdy jsme pohromadě a spolupráce s námi může probíhat z větší části formou home office. Potřebujeme osobu, která nám bude krýt záda. Pohlídá termíny, dokáže pracovat s informacemi upravovat dokumenty, tabulky a prezentace, bude komunikačním uzlem a připomene nám, že jsme na něco zapomněli.
ČÍM SE BUDETE ZABÝVAT?
• hlídání termínů našich projektů – práce v aplikaci MS Teams
• komunikace s našimi dodavateli a zákazníky – urgence plnění závazků, sjednávání schůzek, zajišťování drobných provozních záležitostí
• formátování tabulek, dokumentů – práce v aplikacích MS Office
• správa firemního webu – práce v šabloně WordPress
• realizace naší obsahové strategie – recyklace dodaného obsahu na sociálních sítích – práce s LinkedIn atd.
KOHO HLEDÁME?
• člověka, který má organizační a komunikační schopnosti
• akčního jedince, který si umí sám řídit svůj čas
• pozitivně laděnou osobnost
BYLO BY FAJN, KDYBYSTE MĚL/MĚLA:
• znalost jednoho cizího jazyka (AJ, NJ, FR)
• zkušenost práce s MS Office a se sociálními sítěmi
CO VÁM NABÍDNEME?
• rychlý vstup do světa compliance
• náhled do kuchyně korporátního světa
• pozitivně naladěný tým
• DPP/DPČ na dobu neurčitou
CO U NÁS NENAJDETE?
• stereotyp, nudu
Mzda: | 1 - 150 Kč/hod. |
Počet míst: | 1 |
Vhodné i pro: | Absolventi |
Lokalita: | Praha 1 |