Informace o pracovním místě
Právě obsazujeme pozici Office Assistant pro přátelský tým a hledáme již zkušeného člověka s výbornou znalostí angličtiny, adekvátním vystupováním, přirozeným smyslem pro zodpovědnost, který uvítá možnost zkráceného pracovního úvazku. Náplň práce: • administrativní podpora týmu společnosti, • příprava podkladů pro účetní včetně fakturací, • příprava výkazů pro služební cesty, koordinace schůzek, • pravidelné aktualizování informací v interní databázi, • správa webu společnosti a sociálních sítí, • tvorba smluv a nabídek dle podkladů, • příprava dokumentů pro audit klienta, • starost o běžný chod kanceláře, péče o klienty, • spolupráce při organizaci konferencí, webinářů atd.
• ukončené SŠ vzdělání, VŠ vzdělání je velkou výhodou, • zkušenosti s administrativou alespoň 2 roky, • pokročilá znalost práce na PC - především Excel, • výborná AJ v psané a mluvené formě, stejně tak i Čj, • znalost hotelového prostředí velkou výhodou, • smysl pro detail, skvělé komunikační schopnosti, • spolehlivost a zodpovědný přístup, • schopnost pracovat v týmu i samostatně.
• práci na částečný úvazek cca 20-25 hodin/týdně - dle dohody, • možnost podílet se na samostatných projektech, • odpovídající mzdové ohodnocení, • komfortní prostředí společnosti s osobním přístupem.
#=REKLAMA_FB_DETAIL_DOLE?>Mzda: | 17 000 - 18 000 Kč/měs. |
Počet míst: | 1 |
Vhodné i pro: | Absolventi |
Lokalita: | Praha 1 |