Informace o pracovním místě
- Check in/Check out hostů - vyřizování emailové komunikace z hosty - uzávěrky pokladen, odvod hotovosti do hlavní pokladny - poskytování služby concierge
- výbornou znalost AJ - znalost dalšího jazyka výhodou - praxe v oboru hotelnictví výhodou, ne však podmínkou - příjemné a vštřícné vystupování se zájmem o klienta - spolehlivost, pečlivost, flexibilita, samostat
- stabilní zázemí hotelové společnosti působící na trhu od roku 1990 - příjemné pracovní prostředí v malém luxusním 5* hotelu v lokalitě Hradčan - přátelský mladý kolektiv - provize z concierge a drobného prodeje - stravování v hotelové kantýně - nástup možný ihned
#=REKLAMA_FB_DETAIL_DOLE?>Mzda: | 160 - 180 Kč/hod. |
Počet míst: | 1 |
Vhodné i pro: | Absolventi |
Lokalita: | Praha 1 |