Informace o pracovním místě
Náplň práce:
• Vzdáleně podporovat svoje kolegy v jednotlivých regionech v rámci celé ČR a SK, kteří používají prodejní systémy
• V případě problémů se systémem, umět poradit a poskytnout v ideálním případě i návrh řešení
• Oprava dat v jednotlivých systémech v rámci interních schválených postupů a procesů
• Ověřování správného chodu všech systému u uživatelů
• SŠ vzdělání (IT specializace je velkou výhodou)
• Znalost systému JIRA nebo ITIL, práce v zákaznickém servisu nebo IT podpoře též výhodou
• Spolehlivost a dotahování věcí do konce
• Komunikace v anglickém jazyce s kolegy ze zahraničí
• Flexibilnost ohledně pracovní doby – jedná se o 20 hodin/týdně, jen je potřeba se vystřídat s kolegy (support funguje denně mezi 9-19 hodinou)
Co můžete získat:
• Zajímavou práci na zkrácený úvazek s flexibilní pracovní dobou
• Dlouhodobou spolupráci
• Práci v inspirativním a mladém kolektivu
• Možnost poznat prostředí silné a stabilní mezinárodní společnosti
• Kancelář v centru Prahy (Karlovo náměstí), s výhledem na Pražský hrad
• Zajímavé mzdové ohodnocení, 150 - 170Kč/hodinu