Informace o pracovním místě
Neboli Opero multi-recepční :) Hledáme do týmu člověka, který si přeje být součástí dynamického, rozvíjejícího se prostředí plných příležitostí a pozitivně naladěných profesionálů. Ideální (nejen) pro studenty.
Jaká bude Tvá náplň práce?
• komunikace s klienty (osobně, mailem, telefonicky)
• správa obchodní korespondence
• vyřizování poptávek zasedacích místností, správa rezervací a zajištění hladkého průběhu v době jednání klientů
• komunikace s interní kavárnou a zajištění objednávek klientů
• výpomoc při společenských akcích Opera
• komunikace napříč komunitou (jak uvnitř našeho týmu tak se členy Opera a klienty)
• ad-hoc úkoly týkající se administrativy, produkce k eventům, social media a spousta dalšího
• samostatnost, organizovanost a schopnost prioritizovat
• komunikativnost a proklientský přístup
• angličtina na komunikativní úrovni (min. B1)
• odolnost vůči stresu - klidnou hlavu budeš v hektických dnech potřebovat
• schopnost vidět "big picture" a nejen jednotlivé procesy samostatně
• být týmový hrač je MUST
• práci v mladém a přátelském kolektivu (na tom si zakládáme! :)) v centru Prahy
• pružnou pracovní dobu
• dlouhodobou spolupráci a možnost růstu (pokud budeš chtít ;))
• využívání prostor Opera zdarma pro vlastní projekty, studium atd.
• slevu v naší kavárně
• volný přístup na nejrůznější akce, které se konají (nejen) v Operu
Mzda: | 120 Kč/hod. |
Počet míst: | 3 |
Lokalita: | Praha 1 |