Informace o pracovním místě
• administrativní podpora poradce (evidence klientů, správa dokumentace, příprava smluv)
• komunikace s klienty – telefonicky, e-mailem i osobně
• organizace schůzek a příprava podkladů k jednání
• účast na schůzkách s klienty (podpora při zápisu, vysvětlení dokumentů apod.)
• komunikace s finančními institucemi (dohledávání informací, potvrzení, přehledy)
• možnost podílet se na tvorbě přehledů, kalkulací nebo přípravě prezentací
• administrativní podpora poradce (evidence klientů, správa dokumentace, příprava smluv)
• komunikace s klienty – telefonicky, e-mailem i osobně
• organizace schůzek a příprava podkladů k jednání
• účast na schůzkách s klienty (podpora při zápisu, vysvětlení dokumentů apod.)
• komunikace s finančními institucemi (dohledávání informací, potvrzení, přehledy)
• možnost podílet se na tvorbě přehledů, kalkulací nebo přípravě prezentací
• dlouhodobou spolupráci (DPP, IČO nebo částečný úvazek)
• flexibilní pracovní dobu (možné i pro maminky na MD, studenty nebo částečný návrat do práce)
• kombinace práce z domova a osobních setkání (dle domluvy a potřeb)
• přátelské, neformální prostředí a férový přístup
• možnost růstu – získáš vhled do světa financí, pojištění i investic
pracoviště: | Plzeň, Radyňská 427/21, Plzeň |
TermínNástup: | 01.08.2025 - 31.12.2025 |
Mzda: | 200 - 300 Kč/hod. |
Počet míst: | 3 |
Firma: | FiGra.cz s.r.o. |
Zadavatel: | Petra Jindrová |
Lokalita: | Plzeň |
Zavolat: | Zobrazit kontakt |
![]() |