Informace o pracovním místě
AGENTURA PLUS hledá pracovníka klientského servisu pro zaměstnance a správu pobočky.
Náplň práce:
Podepisování brigádních smluv s novými zaměstnanci naší společnosti.
Administrativní podpora pobočky, včetně příležitostné pomoci s dalšími úkoly.
Komunikace s klienty a brigádníky, zajištění hladkého průběhu administrativních procesů.
Pokud máte zájem stát se součástí našeho týmu, zašlete nám svůj životopis.
Těšíme se na Vaši odpověď!
Zodpovědnost a spolehlivost.
Výborné komunikační schopnosti.
Trpělivost a vstřícné vystupování.
Základní znalost práce s PC.
Práci na DPČ: 2x týdně.
Příjemné pracovní prostředí v centru Plzně.
Možnost získat cenné pracovní zkušenosti v personální agentuře.
Flexibilní pracovní doba dle dohody.
| TermínNástup: | Dle domluvy |
| Mzda: | 150 - 150 Kč/hod. |
| Počet míst: | 1 |
| Vhodné i pro: | Absolventi |
| Lokalita: | Plzeň |

