Informace o pracovním místě
Náplní tvé práce bude péče o hosty, kteří se ubytují v našem hotelu. Na starosti budeš mít jejich pohodlí od check-inu, po check-out. (Tzn. vřelé přivítání hostů při jejich příjezdu, rychlé a efektivní zpracování check-in a check-out procedur, poskytování klíčových informací o hotelu a službách, profesionální řešení jakýchkoliv požadavků či stížností a pod.)
Recepce je vstupní branou do hotelu, komunikace a přátelský přístup je u nás důležitý. Hledáme do týmu někoho, na koho je spoleh, komu bude záležet na spokojenosti hostů.
Telefonická i mailová komunikace nejen s hosty, ale napříč celým hotelem. Využiješ tedy případné znalosti officů na denní bázi.
Budeš pracovat s hotovostí, vystavování účtů za pobyt hostů bude tvůj denní chléb.
Naši hosté pochází z různých koutů světa, aktivní angličtinu tedy využiješ opravdu denně. Znalost češtiny je základ, ale další jazyky u nás určitě upotřebíš.
Pokud jsi již pracoval s hotelovým rezervačním systémem, skvělé! V jiném případě Tě samozřejmě rádi zaškolíme.
Ukončené SŠ vzdělání
Výborné komunikační schopnosti a příjemné vystupování
Znalost českého a anglického jazyka v mluvené i písemné formě
Schopnost práce s počítačem (MS Office, rezervační systémy)
Ochotu pracovat na směny (denní, noční)
Spolehlivost, samostatnost a pečlivost
Týmového ducha a proklientský přístup
Uděláme vše proto, aby ses u nás, stejně jako naši hosté, cítil jako doma :-).
Skvělé vedení a fajn kolektiv jsou základ!
Z klasických benefitů nabízíme následující:
stravování v naší kantýně za symbolickou cenu
zaměstnanecká sleva v našich partnerských hotelech po celé Evropě pro ty, kteří rádi cestují
volný vstup do hotelového fitness
parkování pro zaměstnance zcela zdarma
příležitost se dál rozvíjet díky interním školením a tréninkům ve Vienna House Academy