Informace o pracovním místě
Administrovat VŘ dle zákona o zadávání veřejných zakázek. Evidovat příchozí a odchozí doklady v interním systému. Pomáhat s administrativou spojenou s fungováním firmy.
Tým o 3 lidech = na práci nebudete sami.
SŠ/VŠ vzdělání (nejlépe ekonomického zaměření)
pokročilá znalost MS Office (Excel, word)
dobré komunikační schopnosti, samostatnost, spolehlivost, schopnost týmové práce
preferujeme dlouhodobou spolupráci
zastávka MHD v blízké vzdálenosti od pracoviště
moderní kanceláře v Plzni na Slovanech (žádný open space, sedíme maximálně po třech)
zajímavé mzdové ohodnocení 150,- Kč – 170,- Kč/hodina
Příjemný přátelský kolektiv
občerstvení na pracovišti (k dispozici bohatý výběr nápojů aj.)
Zaškolení a odpovídající podpora pro výkon práce a získání praxe v oboru
| TermínNástup: | Dle domluvy |
| Mzda: | 150 - 170 Kč/hod. |
| Počet míst: | 1 |
| Vhodné i pro: | Absolventi, OSVČ |
| Lokalita: | Plzeň |

