Informace o pracovním místě
Do našeho Showroomu v Plzni hledáme brigádnici/brigádníka na pozici Administrativy a prodeje na prodejně.
Náplň:
Prodej produktů na Showroomu (práce s hotovostí/platebním terminálem)
Vyřizování přijatých objednávek pro CZ, SK, HU, PL v systému
Administrativa - fakturace a zakládání objednávek
Administrace internetového obchodu
Vybalování zboží
Archivace dokumentů
Znalost práce v kancelářských programech na PC (MS Word, Excel)
Práce v Gmailu
Schopnost práce v kolektivu, pečlivost, smysl pro zodpovědnost a samostatnost
Pracovní doba především v odpoledních hodinách 12:00 - 16:00, v období hlavní sezóny (červenec, srpen) i v ranních hodinách 8:00 - 16:00.
Vhodné i pro absolventy, maminky na mateřské, důchodkyně – zaškolíme a zaučíme.
Prosíme o zaslání životopisu.
TermínNástup: | 29.03.2023 - 31.08.2023 |
Mzda: | 110 - 120 Kč/hod. |
Počet míst: | 2 |
Vhodné i pro: | MD, Absolventi, Důchodce |
Lokalita: | Plzeň |