Informace o pracovním místě
Pro našeho klienta v Plzni hledáme asistentku do realitní kanceláře.
Náplň práce:
- podklady pro inzerci ( plánky nemovitostí, zpracování základní nabídky inzerce, soc. sítě - příspěvky , obsluha programu RK a webu... )
- sledování monitoringu, příprava na navolávání a v pozdější době i navolávání nových klientů
- příprava smluv
- plánování schůzek makléřů - kalendář, první obvolání zájemců, ......
- výpisy, statistky, newsletter a jejich rozesílání
Práce na částečný úvazek - docházka do kanceláře minimálně 2 dny v týdnu (konkrétní dny dle dohody), ostatní home-office.
Požadujeme:
- organizovanost
- samostatnost
- proaktivní přístup
- praxe v administrativě na podobné pozici minimálně 1 rok výhodou, ale není podmínkou
Nabízíme:
- 160 Kč/hod
- spolupráci na DPP nebo IČO