Informace o pracovním místě
Hledáme šikovné a spolehlivé pracovníky na telefonickou a elektronickou komunikaci s klienty.
-pečovat o zákazníky a hledat nové cesty, jak jim pomoci s jejich dotazy, problémy
komunikovat se zákazníky přes telefon, e-mail, každý den získávat od zákazníků zpětnou vazbu.
- 3 denní placené školení
- výpis z RT – bez záznamu
- ideální je praxe ze zákaznického centra (callcentrum)
- umět česky, dobře...slovem i písmem
- pečlivost, spolehlivost, zodpovědnost
- počítačové znalosti
- komunikace na úrovni
- reprezentativní vzhled, profesionální vystupovaní
- výplata týdně na účet
- zajímavá práce v příjemném kolektivu, moderní provoz, přátelský kolektiv
- směny PO-PÁ 08:00-17:00, jednosměnný provoz
- prostředí zavedené, stabilní společnosti
- smlouva na dohodu o provedení práce
- možnost dlouhodobé spolupráce