Informace o pracovním místě
- kontrola, evidence přijatých a vydaných dodacích listů a párování na faktury
- fakturace z programů Heliosu a ERP Expert
- spolupráce na přípravě podkladů pro forecasty a Obchodní plány - shromažďování dat a pomocných výpočtů
- spolupráce při měsíčních závěrkách
- vykonávání administrativní činnosti dle zadání nadřízeného či členů finančního oddělení
- s podporou dalších členů oddělení řešení neshod v kontrolovaných dokladech s dodavateli či klienty
- vykonávání další činnosti dle požadavků nadřízeného a pracovníků finančního oddělení
- VŠ - SŠ nejlépe ekonomického směru
- AJ aktivně, němčina nebo španělština výhodou
- práce s PC - MS Excel, Word
- znalost Helios, Expert - XPPS či jiný ERP výhodou, ale nejsou podmínkou
- samostatnost
- iniciativa, chuť učit se
- flexibilita
- diskrétnost
- schopnost pracovat v týmu
- pečlivost
- stresová odolnost
- zázemí silné mezinárodní společnosti
- prostor pro seberealizaci a uplatnění dosavadních znalostí a zkušeností
- zajímavé platové ohodnocení
- pružnou pracovní dobu
- nástup možný ihned, případně dohodou