Informace o pracovním místě
Náplň práce: - skenování dokumentů, komunikace s uchazeči a zaměstnanci - administrativa spojená s evidencí zaměstnaců, zpracování pracovně-právních dokumentů - zpracování docházky a příprava podkladů na mzdy - zadávání dat do systému Pohoda - spolupráce při náboru nových zaměstnanců (plánování pohovorů, vystavování inzerátů)
Požadujeme
Co očekáváme: - zkušenost s administrativou, praxe na podobné pozici výhodou - pečlivost, samostatnost - znalost AJ - možnost pracovat cca 15-20 hodin týdně
Nabízíme
- flexibilní pracovní dobu po - pá, směny po vzájemné domluvě - mladý kolektiv - práci na DPP, odměna 100 Kč / hod
#=REKLAMA_FB_DETAIL_DOLE?>Mzda: | 100 Kč/hod. |
Počet míst: | 1 |
Lokalita: | Plzeň |
ID inzerátu: 3133613 Vloženo: 04.01.2019