Informace o pracovním místě
Pozice: asistent/ka, administrativa v kanceláři
Počet hod./měsíc: 30 až 60 hod./měsíc - vše dle individuální dohody
Pozn.: počet hod./měsíc dle dohody, dle časových možností, možnost docházet do kanceláře ve vybraných dnech v týdnu
Předpokládaný harmonogram: 3x týdně po cca 5 hod. pouze v dopoledních hodinách (cca 8:00 nebo 9:00 do 13:00 nebo 14:00 hod.)
Asistentka vyřizuje běžnou administrativní agendu - rozesílání firemní korespondence (emaily, pošta), vyhledávání vhodných dodavatelů, odběratelů, partnerů na internetu a následná elektronická komunikace (Gmail).
Administrativní činnosti, obsluha kancelářské techniky (kopírování, tisk, skenování).
- preferujeme dlouhodobou a pravidelnou spolupráci (napište předpokládané možnosti do odpovědi na tento inzerát, tj. jak dlouho ještě budete studovat, Vaše plány do budoucna, možnosti spolupráce, které dny a v jakém čase)
- znalosti a dovednosti práce s PC (Google Gmail, Word, Excel, Google Disc, Facebook, Instagram)
- pečlivost, spolehlivost, zodpovědnost, samostatnost, příjemné a reprezentativní vystupování a vzhled, nekuřačka
- flexibilita, komunikační a organizační schopnosti
- zkušenosti a praxi v administrativní činnosti (výhodou)
- řidičský průkaz sk.B a vlastní automobil (výhodou)
- zaslání životopisu v odpovědi na tento inzerát (CV s profilovou fotografií, adresou trvalého nebo přechodného bydliště, telefonní kontakt, email)
- preferujeme studentku VŠ UPCE s trvalým či přechodným bydlištěm v PCE
- nástup: dle dohody (možnost začít v prosinci do 17.12.2021 nebo od ledna 2022)
Samostatnou perspektivní práci, příležitost získat pracovní zkušenosti, možnost profesního a osobního rozvoje, nástup dle dohody. Uzavření výběrového řízení - 17.12.2021.
Forma spolupráce: Dohoda o provedení práce (DoPP)
Mzda: | 120 Kč/hod. |
Počet míst: | 2 |
Vhodné i pro: | MD, OSVČ |
Lokalita: | Pardubice |