Informace o pracovním místě
Poradenská a konzultační společnost zabývající se poskytováním on-line účetnictvím, supervizí nad účetnictvím klienta, zpracováním mezd a personalistiky, daňovým poradenstvím, poradenstvím v oblasti ekonomiky a controllingu hledá spolupracovnici/níka pro administrativní činnost souvisejicí s provozem společnosti a kanceláře do rozsahu 16-20 hodin týdně, mezi kterou patří: - fakturace za uskutečněné dodávky; - vedení pokladny a evidence cenin. - vyřizování telefonů; - obsluhu firemní emailové schránky; - evidenci pošty; - evidenci smluv; - správu důležitých dokumentů; - objednávání kancelářských potřeb a čistících prostředků; - vedení ostatních firemních agend; - přebírání pošty a balíků; - skenování důležitých dokumentů. Pokud máte zájem o tuto dlouhodobou brigádu, která je vhodná ke studiu či při mateřské dovolené, kontaktujte nás e-mailem.
min. středoškolské vzdělání - uživatelskou znalost programů WORD, EXCEL - dobré komunikační a organizační schopnosti, příjemné telefonické a osobní vystupování - pečlivost, smysl pro detail, zodpovědnost, samostatnost - ochotu se vzdělávat a učit se novým věcem - řidičský průkaz skupiny B - ŽIVOTOPIS poslat na email >> (dále osobní pohovor ve firmě)
zajímavou a samostatnou práci s možností seberealizace - příjemné pracovní prostředí - odpovídající platové podmínky (dle pracovního výkonu) - stravenky, příspěvek na sport / kulturu / volný čas - zaškolení do potřebných technologií a podnikových procesů - pravidelné odborné vzdělávání - možnost profesního růstu - flexibilní začátek/konec pracovní doby - možnost občasné práce z domova, - nástup možný ihned - pracoviště v Pardubicích
#=REKLAMA_FB_DETAIL_DOLE?>Mzda: | 110 - 140 Kč/hod. |
Počet míst: | 1 |
Vhodné i pro: | Absolventi, MD |
Lokalita: | Pardubice |