Informace o pracovním místě
Pozice: asistentka, office manager, pracovník back office, administrativa, služby
Počet hod./měsíc: 40 až 100 hod./měsíc
Pozn.: počet hod./měsíc dle dohody, dle časových možností, možnost docházet do kanceláře ve vybraných dnech v týdnu
Asistentka vyřizuje běžnou administrativní agendu pro vedoucí pracovníky, zajišťuje kompletní chod kanceláře včetně administrativní činnosti, úzce spolupracuje s vedením společnosti, obsluhuje kancelářskou techniku (kopírování, tisk, skenování, formátování a archivace dokumentů), samostatně zpracovává svěřené úkoly, zajišťuje objednávání a evidenci kancelářských potřeb, sleduje a eviduje veškerou příchozí a odchozí firemní korespondenci.
Forma spolupráce: DPP
Preferujeme: studentka VŠ UPCE s trvalým či přechodným bydlištěm v PCE
- dlouhodobou spolupráci
- znalosti a dovednosti práce s PC (Google Gmail, Word, Excel, Google Disc)
- pečlivost, spolehlivost, zodpovědnost, samostatnost, příjemné vystupování
- flexibilitu, komunikační a organizační schopnosti
- zkušenosti a praxi v administrativní činnosti (výhodou)
- řidičský průkaz sk.B a vlastní automobil (výhodou)
- znalost AJ slovem i písmem (výhodou)
- zaslání životopisu na email (CV s profilovou fotografií)
Samostatnou perspektivní práci pro vedení společnosti a zázemí v prosperující společnosti, odpovídající platové ohodnocení, zaměstnanecké výhody a bonusy, příležitost získat pracovní zkušenosti, možnost profesního a osobního rozvoje, příjemný kolektiv, nástup ihned.
#=REKLAMA_FB_DETAIL_DOLE?>