Informace o pracovním místě
Dělám likvidaci pojistných událostí – prostě když se něco stane (bouračka, vytopený byt, rozbitá vrata, větší škoda na majetku…), jsem ten, kdo to projde, zhodnotí a připraví podklady pro pojišťovnu. Abych se mohl víc věnovat samotnému posuzování škod, hledám člověka, který mi pomůže s „papíry“ a organizací na pozadí.
Jde o brigádu z domova, takže nepotřebujete nikam jezdit – stačí počítač, internet a chuť dělat věci pečlivě.
Co byste dělal/a:
Ukládal/a a třídil/a podklady k jednotlivým škodám (fotky, popisy, protokoly),
Kontroloval/a, jestli je u konkrétní události vše, co má být,
Přepisoval/a poznámky do srozumitelnější podoby,
Doplňoval/a tabulky a přehledy (Google / Excel),
Občas dohledal/a nějaký detail (např. typ vozidla, adresu, kontakt),
Podle šablony odpověděl/a klientovi nebo servisu,
Dal/a mi vědět, jaké zakázky jsou rozpracované.
Nebudete řešit odborné posudky, ale bez vaší přípravy se to celé zbytečně zdržuje.
- Jste spolehlivý/á a nenecháte věci „viset“
- Práce s počítačem vám nedělá problém
- Umíte pracovat samostatně – dostanete zadání a uděláte ho
- Chápete, že se pracuje s citlivými údaji
- Plus je, pokud jste někdy viděl/a pojistku, servisní zakázku nebo máte zkušenost z kanceláře.
Práce z domu, kdy se to hodí (jen je potřeba dodržet domluvené termíny)
Vhodné jako přivýdělek ke škole, k práci nebo k rodičovské
Objem práce se dá domluvit podle toho, kolik toho zvládnete
Odměna podle toho, kolik případů / úkolů zpracujete(cca 200-250Kč/hod. dle náročnosti daného úkolu)
Pokud to bude fungovat, může z toho být dlouhodobější spolupráce.

