Informace o pracovním místě
Milé uchazečky, milí uchazeči!
Hledáme novou posilu na pozici Osobní asistent/ka.
Jedná se o osobní asistenci jednatelce společnosti v privátních i pracovních záležitostech. Práce zahrnuje nákupy, pochůzky, vyhledávání informací, jednání s institucemi, telefonickou i emailovou komunikaci a další kancelářskou činnost spojenou s chodem jazykové školy v centru Ostravy.
Zájemce o tuto pozici prosíme o zaslání životopisu a motivačního dopisu na uvedenou e-mailovou adresu.
ukončené SŠ vzdělání s maturitou
znalost práce na PC
samostatnost, spolehlivost
organizační schopnosti
příjemné vystupování
zkrácený pracovní úvazek (pracovní doba 8:00–12:00), s možností prodloužení dle dohody
různorodou náplň práce
dlouhodobou a stabilní spolupráci
příjemné pracovní prostředí v centru Ostravy
benefity (výuka jazyků, karta Multisport)

