Informace o pracovním místě
Do našeho týmu v Ostravě právě hledáme kolegu nebo kolegyni na pozici Administrativní výpomoc.
 
Rozsah práce na této pozici můžeme nabídnout na 1-2 dny v týdnu, část v kanceláři a menší část může být formou home office. Konkrétní fungování ale nastavíme po vzájemné domluvě.
 
 Co tě na pozici čeká?
Tvou hlavní náplní práce by byla emailová a telefonická komunikace s uchazeči, kontrola dokumentů a administrativa spojená s realizací inventur – především kontrola docházek.
Co u nás budeš potřebovat?
 
Určitě se neobejdeš bez uživatelské znalosti MS Office, ale nejvíce u tebe oceníme komunikativnost, vstřícnost a pečlivost :)
Co ti můžeme nabídnout?
•	ohodnocení 150 Kč/hod (hrubá mzda) 
•	možnost dlouhodobé spolupráce na dohodu o pracovní činnosti 
•	práci v přátelské atmosféře
•	dobrou kávu a čaj v neomezeném množství :-)
 
Pokud tě nabídka zaujala, budeme se těšit na tvůj životopis. Vybrané zájemce budeme kontaktovat telefonicky s pozvánkou na krátký pohovor.
| TermínNástup: | Dle domluvy | 
| Mzda: | 150 - 150 Kč/hod. | 
| Počet míst: | 1 | 
| Vhodné i pro: | Absolventi, MD | 
| Lokalita: | Ostrava | 

 
          

 
 
