Informace o pracovním místě
Milé uchazečky, milí uchazeči!
Hledáme novou posilu na pozici Osobní asistent/ka.
Jedná se o osobní asistenci jednatelce společnosti v privátních i pracovních záležitostech. Práce zahrnuje nákupy, pochůzky, vyhledávání informací, jednání s institucemi, telefonickou i emailovou komunikaci a další kancelářskou práci spojenou s chodem jazykové školy v centru Ostravy.
ukončené SŠ vzdělání s maturitou
znalost práce na PC
samostatnost
spolehlivost
organizační schopnosti
příjemné vystupování
Zájemce o tuto pozici prosíme o zaslání životopisu a motivačního dopisu na uvedenou emailovou adresu.
práci adekvátní plnému úvazku – 40 hodin týdně
různorodou náplň práce
dlouhodobou stabilní spolupráci
příjemné pracovní prostředí v centru Ostravy
benefity (výuka jazyků, karta Multisport)