Informace o pracovním místě
Do kanceláře agentury práce v Ostravě hledáme asistentku. Rozsah spolupráce cca 20-40 hodin. Pracovní doba v pracovních dnech 9-16:30. Náplň práce: úvodní kontakt a pohovory s uchazeči, výběr na jednotlivé pozice, vyplňování formulářů a dalších dokumentů, zadávání dat na PC, třídění dokumentů a archivace, zápis do evidence, kontrola správnosti údajů, vyřizování elektronické i běžné pošty. Bohužel není v našich silách odpovídat každému uchazeči jednotlivě a proto Vás s konkrétní nabídkou oslovíme telefonicky nebo e-mailem na základě údajů ve Vašem životopise.
čistý výpis z RT nebo potvrzení o studiu, dobrá orientace při práci na pc, pečlivost, znalost práce v Excelu výhodou, příjemné vystupování, zodpovědnost, smysl pro kolektivní práci.
získání zkušeností v oblasti personalistiky, práce v příjemném prostředí a dobrém kolektivu, dobré finanční ohodnocení, brigádu na DPP. Další informace: V případě Vašeho zájmu zašlete Váš kontakt, životopis a případně i foto přes odpovědní formulář.
#=REKLAMA_FB_DETAIL_DOLE?>Mzda: | 100 Kč/hod. |
Počet míst: | 1 |
Vhodné i pro: | Absolventi |
Lokalita: | Ostrava |