Informace o pracovním místě
Hledáš brigádu? Baví tě práce s čísly a práce v Excelu? Tak to si budeme rozumět! Přijmeme do týmu administrativní pracovníka, asistenta/ku. Stačí nám několik hodin denně tvé práce. Potřebujeme spoustu věcí dohledat či zajistit. Pozice v sobě spojuje více pozic, takže to nebude nuda. Od zajištění chodu firmy po hledání na internetu různých informací.
Co budeš dělat:
• Vyhledávání informací ve veřejných zdrojích
• Obchodní analýzy eshopů
• Zpracování dat do MS Excel (práce s pokročilými funkcemi)
• Spolupráce s ostatními odděleními společnosti při řešení operativních úkolů
• Komunikace: Vyřizování telefonů, e-mailů, pošty, správa informačního e-mailu
• Řešit různorodé úkoly jednatele z oblasti office manageringu či jiných oblastí
Co na tobě oceníme:
• Zodpovědnost, spolehlivost, pečlivost.
• Samostatnost a lásku k autům
• Výborné organizační schopnosti a smysl pro detail.
• Důslednost, diskrétnost a loajalita.
• Skvělé komunikační dovednosti a pro klientský přístup.
• SŠ vzdělání nebo vyšší odborné vzdělání.
• Angličtina na úrovni B2 (mluvené i psané slovo).
• Pokročilá znalost MS Office (Excel, PowerPoint, Word, Outlook).
Nabízíme:
Flexibilní pracovní doba, nejlépe však 2-5 dnů v týdnu, v době 8.00 - 12.00h. Vše je o domluvě.
• Odměnu 160,- Kč / hod
• Práci v dynamické firmě s mladým kolektivem
• Možnost dalšího rozvoje a profesního růstu.
• Možnost práce na DPP nebo částečný HPP.
Na inzerát odpovězte nejlépe zaslaným životopisem.
Sídlo firmy se nachází v Oticích u Opavy.