Informace o pracovním místě
Jste aktivní, komunikativní a nebojíte se výzev? Nechcete se v práci nudit? Čekáme právě na Vás! Pracovní náplň • telefonní, emailový i osobní kontakt se zákazníky • zabezpečení bezproblémového chodu sekretariátu/recepce v dopoledních a odpoledních hodinách • administrativní servis - vedení databáze klientů a lektorů - zpracování objednávek učebních materiálů pro klienty a lektory - zpracování objednávek překladatelského a tlumočnického servisu - vyhledávání a zajišťování administrace pronájmu školicích prostor - vedení a inventarizace interní jazykové knihovny - distribuce propagačních materiálů - drobný nákup a prodej • prezentace jazykových služeb na pobočce • další úkoly podle aktuální potřeby centra
• SŠ vzdělání zakončené maturitou • výborná znalost českého jazyka (slovem i písmem) • příjemné vystupování a jednání, vstřícnost, reprezentativní vzhled • flexibilitu, pečlivost, zodpovědnost • aktivní znalost práce na PC (MS Office - Word, Excel, Outlook, Powerpoint) • praxi alespoň jeden rok na obdobné pozici, i brigádně • organizační schopnosti, systematičnost • anglický jazyk na komunikativní úrovni • řidičský průkaz
• zajímavou a samostatnou práci • přátelskou atmosféru menšího pracovního týmu • práci v centru Opavy • možnost firemního vzdělávání zdarma • odpovídající finanční ohodnocení • stravenky, služební mobilní telefon • nástup ihned
#=REKLAMA_FB_DETAIL_DOLE?>Mzda: | Dle domluvy |
Počet míst: | 1 |
Vhodné i pro: | Absolventi, Důchodce, MD, OSVČ |
Lokalita: | Opava |