Informace o pracovním místě
Ve Škole Populo se věnujeme individuálnímu doučování dětí, studentů i dospělých. Doučujeme všechny předměty základních, středních a vysokých škol včetně cizích jazyků, a to již od roku 2014. Naši klienti u nás najdou podporu v případě, že si chtějí zlepšit známky, pomoci s přípravou na přijímací zkoušky, maturitu a nebo se jen chtějí naučit něco nového. Zakládáme si na lidském přístupu, profesionalitě a na maximální motivaci našich studentů, lektorů i zaměstnanců.
Aktuálně rozšiřujeme tým Operátorů zákaznického centra v administrativní budově v Olomouci, kteří se starají o naše studenty i lektory z celé České republiky. Na této pracovní pozici budete každý den telefonicky komunikovat s našimi klienty a lektory a řešit jejich požadavky na průběh kurzů. Budete především domlouvat termíny lekcí, které budete plánovat, přesouvat či rušit. Případně budete řešit nenadálé situace, které mohou během doučování nastat. V průběhu celého procesu budete pracovat s našim interním systém, se kterým Vás naučíme pracovat.
- Skvělé komunikační dovednosti a příjemný telefonický projev.
- Výborná znalost českého nebo slovenského jazyka.
- Uživatelskou znalost práce na PC.
- Proklientský přístup, empatii, vstřícnost, pečlivost.
- Otevřenou komunikaci.
- Chuť učit se nové věci a podílet se na rozvoji firmy.
- Schopnost nadchnout se pro nové postupy.
- Spolupráce na DPP, 20 hodin týdně.
- Pracovní doba Po-Pá 16:00-20:00.
- Vždy u nás budete mít možnost profilace a kariérního růstu.
- Pro naše zaměstnance, lektory i klienty vytváříme moderní a příjemné pracovní prostředí.
- Můžete se podílet na vzdělávacích nebo zaměstnaneckých projektech.