Informace o pracovním místě
Naše společnost, Ludom Nábytek, provozující eshop, zaměstná nového kolegu na pozici ADMINISTRÁTOR ESHOPU.
Jsme dynamickou společností ve fázi rozvoje. Pravidelně pracujeme na zlepšení kvalifikací našich zaměstnanců a stejně tak služeb pro naše zákazníky. Pyšníme se energickým a zaangažovaným týmem, který stmeluje jak společná práce a cíl, tak různé firemní akce a teambuildingy.
U nováčků je pro nás důležitější jejich nastavení a vlastnosti před zkušenostmi z předchozích prací.
Administrace a centrála se nachází v historickém centru Olomouce.
Náplň práce:
- Úprava obsahu stránek + práce s produktovým portfóliem, přidávání, odebírání a úprava popisu jednotlivých produktů, úprava cen a jiné souvisící aktivity
- administrativní podpora (skenování, kopírování, zpracování grafických materiálů)
- znalost MS Office (excel, word, aj.)
- práce v programu pro editaci grafických obrázků (Photoshop, Corel Draw)
- schopnost tvorby kreativního popisu produktů
- výborná znalost českého jazyka a gramatiky, pečlivost, samostatnost
- znalost prostředí internetu, kontrola trhu
- dobrá organizace práce
- uvítáme zkušenost s marketingem na sociálních sítích
- pravidelná docházka, min. 20 hodin týdně
- od 125 kč/hod + prémie podle toho, co umíš
- dlouhodobá spolupráce ve stabilní společnosti s nastavením na rozvoj
- platové ohodnocení
- zaškolení
- pomoc kolegů z týmů v období zaškolení
- dodatečné školení pro zlepšení kvalifikace v oboru
- dlouhodobá spolupráce
- při dobrý pracovních výsledcích možnost kariérního růstu a postupu
- pracovní teambuildingy, společné firemní akce
Pro zařazení do výběrového řízení zašlete životopis prostřednictvím tlačítka odpovědět.
TermínNástup: | 00.00.0000 |
Mzda: | 125 - 150 Kč/hod. |
Počet míst: | 1 |
Vhodné i pro: | Absolventi |
Lokalita: | Olomouc |