Informace o pracovním místě
Jsme IT firma , která hledá někoho na nabízenou práci, která bude zahrnovat:
1) drobná administrativa
- chystání smluv (doplnění údajů, vykomunikování s klientem) a jejich kontrola, aktualizace
- hlídaní interních firemních věcí ze CRM - provádění vyhodnocování
- práce s excelem
2) plnění webových stránek(práce s textovýn editorem podobný wordu)
- plnění textem, fotek (umět si oříznout fotku, zmenšit na požadující rozměr)
- drobné úpravy na stávajících webech
3) komunikace s klienty
- udržování komunikace s klientem
- dle potřeby firmy
- Práce s PC, spolehlivost, dobrá a rychlá komunikace, být k dispozici ohledně zadávání úkolů
- V případě urgentních věcí rychlé vyřízení požadavku, většinou práce nespěchá a stačí během dne udělat dle
času (stačí se domluvit na tom kdy bude vypracováno)
- Ze začátku osobní setkání v kanceláři kvůli vysvětlování práce - jinak práce z domu
- pár hodin týdne dle práce, postupně se práce bude rozšiřovat
Rádi bychom studenta, nebo maminku na mateřský - která může být k dispozici na telefonu během dne (při zadávání úkolů a řešení práce)
- práce z domu
- kdy bude práce hotová na domluvě (cca 1-3 dny)
- zatím pár hodin týdne dle práce (postupné přidávání práce)
TermínNástup: | Dle domluvy |
Mzda: | 90 - 120 Kč/hod. |
Počet míst: | 1 |
Vhodné i pro: | Absolventi, Důchodce |
Lokalita: | Česká republika |