Informace o pracovním místě
Hledáme spolehlivého člověka s manažerskými dovednostmi, jehož náplní práce bude veškerá technická podpora poboček v Olomouci, Praze, Brně, Ostravě, Hradci Králové, Pardubicích, Českých Budějovicích a Kladně. Hlavním úkolem je organizace a vedení brigádníků, zadávání požadovaných úkolů a jejich kontrola, výběr vhodných dodavatelů a služeb, aktivní komunikace s vedením a zajištění plynulého provozu poboček v technických záležitostech. Převážná část práce je vykonávána v centru Olomouce, případně cesty na výše zmíněné pobočky.
V případě zájmu nám zašlete svůj životopis na e-mail. Pouze vybraní zájemci budou kontaktováni a pozváni k pohovoru.
- flexibilitu
- výborné organizační schopnosti
- perfektní komunikaci
- všeobecnou (technickou) znalost
- pokročilou znalost informační technologie
- řidičský průkaz sk. B, praxi s řízením
- samostatnost
- osobní rozvoj
- pestrou práci, kde nezažijete stereotyp
- výzvy každý den
- mladý kolektiv
- příjemné moderní prostředí
- práci ve stabilní společnosti
- vzdělávací kurzy zdarma
- multisport kartu
Mzda: | 25 000 - 30 000 Kč/měs. |
Počet míst: | 1 |
Vhodné i pro: | Absolventi, OSVČ |
Lokalita: | Olomouc |