Informace o pracovním místě
Hledáme spolehlivého člověka s manažerskými dovednostmi jehož náplní práce bude technická podpora poboček v Olomouci, Praze, Brně, Ostravě, Hradci Králové, Pardubicích a Kladně. Hlavním úkolem je organizace a vedení brigádníků, zadávání požadovaných úkolů a jejich kontrola, komunikace s vedením a zajištění plynulého provozu poboček v technických záležitostech. Převážná část vykonávané práce je v historickém centru Olomouce.
V případě zájmu nám zašlete svůj životopis na e-mail. Vybraní zájemci budou kontaktováni a pozváni k pohovoru.
- flexibilitu
- organizační schopnosti
- perfektní komunikaci
- všeobecnou znalost
- manuální zručnost
- znalost informační technologie
- řidičský průkaz sk. B, praxi s řízením
- samostatnost
- osobní rozvoj
- pestrou práci, kde nezažijete stereotyp
- výzvy každý den
- mladý kolektiv
- příjemné moderní prostředí
- občerstvení zdarma na pracovišti
- práci ve stabilní společnosti
- příjemné pracovní prostředí v centru města
- čtyři týdny dovolené
- vzdělávací kurzy zdarma
TermínNástup: | Ihned |
Mzda: | 25 000.0 - 30 000.0 Kč/měs. |
Počet míst: | 1 |
Vhodné i pro: | Absolventi, OSVČ |
Lokalita: | Olomouc |