Informace o pracovním místě
organizační a administrativní podpora vedení společnosti a obchodnímu oddělení
vystavování faktur společnosti, zaúčtování přijatých faktur a pokladních dokladů
příprava materiálů, prezentací a korespondence
příprava, správa a úprava dokumentů, zpracovávání změn do dokumentů a jejich formátování,
docházka, podklady pro mzdy, vozový park, logistika
komunikace s investory, dodavateli a úřady
práce s interními systémy - znalost ekonomického systému POHODA či obdobného systému
příprava podkladů pro účetní
organizace chodu kanceláře
minimálně ukončené středoškolské vzdělání. Ideálně VŠ ekonomického zaměření
výborná znalost českého jazyka. AJ nebo NJ velkou výhodou
výborná znalost práce na PC - zejména aktivně Excel, Word a Outlook - test součástí výběrového řízení
znalost ekonomického systému POHODA či obdobného systému
ochota učit se novým věcem a dále se vzdělávat
pozitivní a aktivní přístup k práci
schopnost pracovat samostatně, zároveň být týmový hráč
komunikační a především organizační schopnosti na vysoké úrovni
flexibilita, spolehlivost, zodpovědnost
reprezentativní a příjemné vystupování
logické uvažování
předchozí praxe na podobné pozici vítána
ŘP sk.B
zajímavé mzdové ohodnocení s přihlédnutím na praxi, přístup a dosažené vzdělání
příjemné pracovní prostředí v menším kolektivu
zázemí stabilní společnosti