Informace o pracovním místě
Do týmu našeho obchodního oddělení hledáme novou kolegyni/kolegu. Pokud hledáš práci, kde nebudeš muset pracovat a nebudeš mít "do čeho píchnout" - životopis nám neposílej :-).
Budete členem menšího, profesionálního a přátelského týmu obchodního oddělení, který má na starosti péči o zákazníky, administrativní práci a zajištění chodu recepce a firmy.
• komunikace s příchozími zákazníky osobně nebo telefonicky a e-mailem
• příjem objednávek, zásilek, komunikace s kurýry
• zajištění provozu recepce společnosti a servisu kancelářské techniky, aut, atd.
• pošta, emaily, telefony
• administrativní práce, rezervace servisů aut, kopírek, hotelů atd.
• drobné pochůzky (pošta, nákupy, úřady, dodavatelé)
• kontrola a doplňování kancelářských potřeb a drobného občerstvení
• uvádění návštěv, odběr zásilek od kurýrů
• SŠ vzdělání
• uvítáme zkušenost z práce na obdobné pozici
• zájem naučit se nové věci
• komunikativnost, pečlivost, vztah k administrativě
• milý přístup k lidem kolem sebe
• schopnost pracovat samostatně, ale i týmově; každý u nás má na starosti svou oblast, ale zároveň je naše práce propojená a navzájem si pomáháme
• slušné a příjemné vystupování
• dobrou znalost práce s PC (EXCEL, WORD, OUTLOOK) - používat ostatní SW ve firmě Vás naučíme
• zaškolení fungující agendy
• pestrou pracovní náplň
• pěkné pracovní prostředí
• přátelský, zkušený a profesionální kolektiv
• stabilní práci v rostoucí společnosti s významným postavením na trhu v ČR, SK i PL
• místo pracoviště Liberec - Ruprechtice (dobrá dostupnost MHD, možnost bezplatného parkování)
• práci na zkrácený úvazek (DPP), cca 20-25 hod. týdně (Vaše časové možnosti nám pošlete), vhodné i pro studenty VŠ.
Pokud Vás nabídka zaujala, prosím, pošlete nám Váš strukturovaný životopis společně s krátkým motivačním dopisem a Vašimi časovými možnostmi (tj. jak jste k dispozici během pracovního týdne).
Budeme Vás kontaktovat a dohodneme s Vámi další postup. Nástup možný ihned. Těšíme se na Vás.