Informace o pracovním místě
Jsme malá rodinná společnost Kafe stánek sídlící v Liberci a v současnosti hledáme organizovanou, detailně orientovanou a samostatnou osobu na pozici asistentky/asistenta. Tato role je klíčová pro podporu našeho týmu, především v oblasti účetnictví a administrativy.
Pokud máte zájem o tuto pozici a splňujete níže uvedené požadavky, zašlete nám prosím svůj životopis a motivační dopis.
Těšíme se na vaše přihlášky a možnou budoucí spolupráci.
Perfekcionalizmu při zaevidování a evidenci dokladů, včetně jejich scanování a archivaci (předchozí zkušenosti s účetnictvím nejsou potřeba)
Vyhledávání a třídění podkladů a informací z internetu
Přesnost, puntičkářství a schopnost dodržovat termíny a kvalitu práce
Preferujeme introvertní typ osobnosti, který se plně soustředí na kvalitu a detail práce a vyhovuje mu pracovat si v klidu a pohodě.
Dobrá organizace práce a schopnost pracovat samostatně i jako součást týmu
Zkušenosti s účetními programy a MS Office (zejména Excel) jsou výhodou
Možnost pracovat jednou týdně v naší kanceláři a flexibilita v práci z domova na dalších projektech
Práci na částečný úvazek s flexibilním rozvržením práce (1 den v týdnu v kanceláři, zbytek dle dohody možný home office)
Konkurenční odměnu odpovídající vašim zkušenostem a kvalitě práce
Příležitost být součástí přátelského týmu a rozvíjet své dovednosti
Možnost částečného home office a flexibilního plánování pracovní doby
TermínNástup: | 18.03.2024 - 28.02.2025 |
Mzda: | 150 Kč/hod. |
Počet míst: | 1 |
Vhodné i pro: | MD, Absolventi |
Lokalita: | Liberec |