Informace o pracovním místě
· administrativní a organizační práce v rámci oddělení
· vedení databáze, tvorba podkladů, zápisy z jednání, analýza dat
· skenování, archivace
· účast na jednáních se zástupci polských obchodních partnerů, komunikace s právní kanceláří
· vyřizování běžné korespondence a překlady textů (Čestina/Polština)
· SŠ vzdělání
· praxi na obdobné pozici nejméně dva roky
· dobré komunikační schopnosti
· dobrou znalost práce na PC (MS Excel, MS Word)
· znalost polského jazyka slovem i písmem a jeho pravopisu (rodilý mluvčí)
· pečlivost, spolehlivost a samostatnost, zodpovědnost za svěřenou agendu
· práce je cca na dva až tři dny v týdnu a je rozložena časově dle domluvy
· dlouhodobou brigádu (práci na částečný úvazek DPČ nebo DPP)
· finanční ohodnocení cca 100 Kč/hodina
Místem pracoviště je Liberec.
V případě zájmu o danou pozici zašlete, prosím, svůj životopis s fotografií pasového formátu a krátkým motivačním dopisem.