Informace o pracovním místě
• administrativní a organizační práce v technickém oddělení
• tvorba podkladů, prezentací a vizualizací, skenování, archivace
• účast na jednáních se zástupci slovenských obchodních partnerů
• vyřizuje běžnou korespondenci a překlady textů (CZ - SK)
• přijímá telefonáty na zákaznické lince a řeší požadavky volajících klientů (SK)
• SŠ vzdělání
• praxi na obdobné pozici v administrativě
• dobré komunikační schopnosti
• dobrou znalost práce na PC (MS Excel, MS Word)
• znalost slovenského jazyka slovem i písmem a jeho pravopisu (rodilý mluvčí)
• pečlivost, spolehlivost a samostatnost, zodpovědnost za svěřenou agendu
• práce je cca na tři dny v týdnu a je rozložena časově dle domluvy
• dlouhodobou brigádu (práci na částečný úvazek DPČ nebo DPP)
• finanční ohodnocení cca 90 Kč/hodina
Místem pracoviště je Liberec.
Práce je vhodná pro studenty VŠ.
V případě zájmu o danou pozici zašlete, prosím, svůj životopis s fotografií pasového formátu a krátkým motivačním dopisem. Kontaktní osobou pro případ dotazů pro danou pozici je Martina Gollová, tel.:, e-mail: RENGL, s.r.o., Zákopnická 354/11, Liberec.