Informace o pracovním místě
Hledáme do našeho prodejního oddělení osobu, která našim prodejcům pomůže s veškerou administrativou. Musí být rychlá, přesto pečlivá, flexibilní a umět se bleskově rozhodovat. Využijte nabídku nadnárodní společnosti a její benefity třeba v podobě zlevněné dovolené. Co bude náplní práce: • Administrativní podpora prodejního týmu • Zapisování smluv do systému • Komunikace s klienty a CK, správa pokladny • Příprava hromadné pošty, kopírování, tisk, vyřizování emailů • Vystavování dárkových certifikátů
• V období května a části června zvládat docházku 25 - 30 hodin/týden • V období sezóny (cca červen - srpen) zvládat docházku 40 hodin/týden • Minimálně SŠ vzdělání • Předchozí praxe v administrativě výhodou • Velmi dobrou orientaci na internetu a PC • Organizační schopnosti, pečlivost, zodpovědný přístup k zadaným úkolům
• Zajímavou brigádu u leadera v cestovním ruchu • Dohodu o provedení práce, 100–130 Kč/hod • Zaškolení, slevy na dovolené nejen pro rodinu a zaměstnance, ale i pro známé, MULTISPORT karta, firemní akce Těšíme se na Vás Tým Invia
#=REKLAMA_FB_DETAIL_DOLE?>Mzda: | 100 - 130 Kč/hod. |
Počet míst: | 1 |
Lokalita: | Hradec Králové |