Informace o pracovním místě
Náplň práce: • příprava a organizace školení včetně zajištění zázemí, • příprava občerstvení, sklízení nádobí • administrativa, • příprava a tisk tiskových materiálů, • práce na PC včetně další kancelářské a projekční techniky.
Požadujeme: • časovou flexibilitu, dynamiku a vysoké pracovní nasazení • komunikační dovednosti a organizační schopnosti, • pečlivost a preciznost, • schopnost týmové spolupráce, • proklientský přístup, • výbornou znalost MS Office • zkušenost s komunikací s klienty výhodou. Vhodné pro studenty, absolventy.
Nabízíme: • zázemí v prestižní poradenské a vzdělávací společnosti, • různorodou pracovní činnost, • možnosti vzdělávání a rozvoje.
#=REKLAMA_FB_DETAIL_DOLE?>Mzda: | 100 - 150 Kč/hod. |
Počet míst: | 2 |
Vhodné i pro: | Absolventi, MD |
Lokalita: | Hradec Králové |