Informace o pracovním místě
Do naší kanceláře v centru Chrudimi hledáme asistenta/ku.
Každodenní pracovní náplní je administrativa, organizace času, komunikace s obchodními partnery, fakturace.
Dále účast na některých důležitých obchodních schůzkách, udržování příjemného pracovního prostředí, vyřizování došlých emailů a telefonátů (Word, Excel - nic složitého).
Práce je vhodná i pro absolventy.
- dochvilnost, pečlivost, samostatný a odpovědný přístup k práci
- vlastní iniciativu při řešení běžných kancelářských situací
- příjemné vystupování, ideálně zkušenosti v komunikaci se zákazníky (není podmínkou)
- velmi dobrou znalost angličtiny (alespoň komunikativní znalost s chutí se učit dále), jiný jazyk výhodou
- nadprůměrné finanční ohodnocení a benefity dle domluvy
- možnost flexibilní pracovní doby
- typ úvazku ŽL, DPP, HPP
TermínNástup: | 00.00.0000 |
Mzda: | 21 000 - 40 000 Kč/měs. |
Počet míst: | 1 |
Vhodné i pro: | Absolventi, OSVČ, Práce vhodná i pro uprchlíky z Ukrajiny |
Lokalita: | Chrudim |