Informace o pracovním místě
* Pozice: Fakturantka/Administrativní podpora
* Firma: Specializujeme se na technické služby v oblasti klimatizace a údržby objektů. Naše práce vyžaduje denní fakturaci, s hlavním zaměřením na měsíce květen až září, kvůli sezónní povaze našeho oboru. Jsme mladý a dynamický tým, a rádi bychom přivítali nového kolegu/kolegyni.
Pracovní podmínky (DPP / částečný úvazek)
* Práce v kanceláři: 2x týdně mimo sezónu, 3-5x týdně v letních měsících.
* Denní norma práce: +- 6 hodin, ideální pro lidi, kteří mají rádi zodpovědnost za administrativní agendu, samostatnost a pořádek. Vhodné také pro rodiče s malými dětmi a ambiciózní studenty (VŠ)
* Možnost růstu: Firma neustále roste, a po zaškolení je možnost přejít k plnému pracovnímu poměru.
* Lokalita: Těšín/Havířov.
* Home office: Možnost po domluvě a zaškolení. Dle samostatnosti a výkonu.
Pokud se cítíte připraveni přijmout výzvu v rychle rostoucím prostředí a máte potřebné dovednosti, pošlete nám svůj životopis a pár slov o sobě.
Těšíme se na případné pohovory!
Co od vás očekáváme:
* Smysl pro detail: Důkladnost je klíčová, zvláště při fakturaci a administrativních úkolech.
* Vystavování faktur: Schopnost vytvářet faktury je klíčová. Povědomí co je DPH a jaké jsou sazby/režimy podmínkou.
* Tisk a příprava dokumentů (Word, Excel: Schopnost vedení skladové evidence materiálu a příprava dokladů (Excel, Word) Zajišťování tisku potřebných dokumentů pro účetní (faktury vydané, přijaté, pokladna).
* Komunikace s klienty: Schopnost vzít hovor v kanceláři - příchozí linka, poslouchat klientovy potřeby a zapsat potřebné informace. Případně zavolat klientovi, že je faktura neuhrazená a prosbu o kontrolu úhrady / sjednání nápravy.
* Zkušenosti s e-mailovou komunikací: Pracujeme s e-maily, a proto jsou zkušenosti v této oblasti výhodou.
Mzda dle domluvy a vašich zkušeností.
Volnost, neformální pracovní prostředí
Občerstvení na pracovišti.
Bonusy/Prémie nad rámec platu dle spokojenosti vedení a vašeho pracovního nasazení.