Informace o pracovním místě
Co u nás budeš dělat?
-> Zajišťovat organizaci a administrativu – od objednávek po smlouvy a faktury.
-> Komunikovat s dodavateli a klienty (a připomínat jim, co chybí nebo hlídat důležité deadliny).
-> Postarat se o to, aby nám všem bylo v kanclu příjemně – nebát se poklidit, zalít kytky nebo si zahrát interiérovýho designéra.
-> Připravovat podklady a prostředí na porady, školení nebo firemní akce.
-> Domlouvat pohovory, pomáhat s náborem a onboardováním nových lidí.
-> Obstarávat nákupy vybavení.
-> Pomáhat s korekturami, interní komunikací nebo spolupracovat na firemních akcích.
-> A pokud tě to táhne k marketingu – můžeš se zapojit i do obsahu na sítě nebo příprav vizuálů a textů.
Koho hledáme?
-> Někoho, kdo má aktivní přístup a rovnou hledá řešení.
-> Komunikativního a spolehlivého člověka, který je samostatný, flexibilní a dokáže se přizpůsobit tomu, co se zrovna děje.
-> Parťáka, který si umí práci zorganizovat, má rád pořádek v papírech i kalendáři, ale zvládne i improvizaci.
-> Člověka s řidičákem skupiny B – občas je potřeba něco vyzvednout nebo dovézt.
-> A ideálně někoho, kdo zapadne do týmu, umí reprezentovat firmu navenek i uvnitř, má smysl pro humor a nadhled.
Co nabízíme?
-> Neformální prostředí bez korporátních blbostí.
-> Mladý a progresivní tým ve věku 20–40 let.
-> Flexibilní pracovní dobu (cca 20 hodin týdně, podle dohody).
-> Kombinaci práce z domova a z kanceláře (alespoň 2x týdně osobně).
-> Spolupráci na DPP nebo živnost – vykazujeme si práci hodinově.
-> Prostor pro nápady – jestli vidíš něco, co jde zlepšit, jdeme do toho.
-> Kancelář v srdci Budějc s kávou, možností vzít s sebou psího mazlíčka a dobrou atmosférou.
-> A hlavně: férový přístup, otevřenou komunikaci a důvěru místo mikromanagementu.
pracoviště: | České Budějovice, České Budějovice |
TermínNástup: | Ihned |
Mzda: | 160 - 200 Kč/hod. |
Počet míst: | 1 |
Firma: | Anycoders s.r.o. |
Zadavatel: | Adéla Klementová |
Lokalita: | České Budějovice |
![]() |