Informace o pracovním místě
Jsme společnost poskytující služby v oblasti externího zpracování mezd a účetnictví a do svého týmu nyní hledáme Asistenta/ku účetního oddělení, kolegu či kolegyni, která/ý nám pomůže s účtováním přijatých a vydaných faktur a související administrativou.
Náplň práce:
Třídění dokladů, zaúčtování přijatých a vydaných faktur, atd..
Zpracování účetnictví popř. daňové evidence přidělených klientů
Brigáda je vhodná pro zkušené účetní, které hledají přivýdělek
• Min.SŠ vzdělání ekonomického zaměření
• Znalost podvojného účetnictví, alespoň minimální praxi v práci s doklady
• Uživatelská znalost MS Office (Excel)
• Spolehlivost, samostatnost, pečlivost chuť učit se novým věcem
• Výhodou znalost účetního sw Pohoda - není podmínkou
Min. Časová dotace 20h/týden
• Dlouhodobou spolupráci na DPP - možnost přejít na větší úvazek
• Volnou pracovní dobu dle dohody
• Možnost získat nové znalosti a dovednosti nejen z účetního světa
• K základní odměně jsou standardně připočítávány prémie
• Přátelský mladý kolektiv
TermínNástup: | 00.00.0000 |
Mzda: | 120 - 200 Kč/hod. |
Počet míst: | 1 |
Vhodné i pro: | Absolventi, MD, OSVČ, OZP |
Lokalita: | České Budějovice |