Informace o pracovním místě
Hledáme flexibilní a dlouhodobou posilu pro náš tým, která nám pomůže s expanzí na německý trh. Vaše role bude klíčová již od přípravné fáze, kde se zaměříte na kontrolu textů a podporu rozjezdu. Následně se budete dlouhodobě starat o zákaznickou podporu a administrativu našeho e-shopu po jeho spuštění v Německu. Jedná se o práci z domova s flexibilní pracovní dobou.
Společnost Atreon, s. r.o. je česká firma specializující se na prodej a distribuci hutního materiálu. Naším cílem je poskytovat profesionální dodavatelský servis s důrazem na kvalitu a korektní přístup k zákazníkům. Připojte se k nám a staňte se součástí týmu, který otevírá nový trh!
Očekáváme od Vás němčinu na úrovni rodilého mluvčího (C2), výborné komunikační schopnosti, pečlivost, zodpovědnost a samostatnost. Důležitá je také schopnost pružně reagovat na nové úkoly a běžná práce s PC. Výhodou je praxe v zákaznické podpoře nebo administrativě, zkušenosti s e-commerce, logistikou nebo expedicí a zkušenost s jazykovými korekturami v němčině.
Nabízíme Vám možnost stát se součástí týmu připravujícího nový trh, flexibilní a dlouhodobý přivýdělek s prací z domova (remote) a flexibilní pracovní dobou. Spolupráci zahájíme už nyní při přípravě projektu a zajistíme férové finanční ohodnocení dle zkušeností s možností navýšení odměny po zapracování. Hodinová sazba je 250 – 300 Kč.
#=REKLAMA_FB_DETAIL_DOLE?>| pracoviště: | Čelákovice, Čelákovice |
| TermínNástup: | Ihned |
| Mzda: | 250 - 300 Kč/hod. |
| Počet míst: | 1 |
| Firma: | Atreon, s.r.o. |
| Zadavatel: | Veronika Břoušková |
| Lokalita: | Čelákovice |
|
|


