Informace o pracovním místě
Hledáš dlouhodobou brigádu v oblasti HR v Brně? Chceš získat zkušenosti a praxi, která se bude vyjímat v Tvém životopisu? Pokud odpověď zní ano, tak pokračuj ve čtení.
Jsme největší brigádnická pracovní agentura působící na Brněnsku a aktuálně rozšiřujeme náš tým o HR koordinátora/koordinátorku.
Ptáš se, co by tato pracovní pozice obnášela? Tvojí náplní práce by byla zejména komunikace se zástupci firem ohledně objednávek, podmínek brigád, školení a souvisejících záležitostí, a dále také administrativa s tím spojená. Příležitostně
Tvou náplň práce budou tvořit výjezdy do firem a koordinace brigádníků na směnách.
Nepotřebuješ žádné speciální schopnosti či předchozí zkušenosti, vše Tě rádi naučíme přímo v praxi.
V případě zájmu o tuto brigádu nám zašli Tvůj životopis přes odpovědní formulář. Budeme se těšit! :)
Požadujeme:
• Spolehlivost, samostatnost a komunikativnost – to jsou vlastnosti správného koordinátora
• Důležitý je pro nás také pečlivý a pozitivní přistup k práci
• Řidičský průkaz sk. B – aktivní řidič po Brně
• Uživatelská znalost MS Excel
• Abys s námi mohl/a strávit alespoň 20 hodin týdně
Nabízíme:
• Dlouhodobou brigádu v kancelářích téměř v centru Brna
• Mzdu 160 Kč/hod
• Flexibilní pracovní dobu
• Možnost získání zkušeností a praxe v oblasti HR a administrativy
• Zdokonalení se v komunikačních dovednostech a v práci s lidmi
• Fajn mladý tým a dog-friendly office. :-)