Informace o pracovním místě
Jsme česká pracovní agentura, která přiděluje zaměstnance po celé ČR od roku 2006. Hledáme šikovného kolegu/kolegyni, který/á se připojí k našemu týmu a pomůže s již nastavenými HR procesy.
Náplň práce:
Poskytování administrativní podpory HR týmu.
Pomoc s náborem (plánování pohovorů, příprava pracovních inzerátů, prvotní komunikace s kandidáty).
Zajišťování potřebných podkladů a dokumentů, vedení záznamů v CRM systému.
Chuť a upřímný zájem lidem pomáhat.
Výborné komunikační schopnosti a příjemné vystupování.
Pečlivost, samostatnost – musíš umět dotahovat věci do konce.
Znalost MS Office – podmínkou.
Docházka alespoň 3-4 dny v týdnu.
Stabilní práci v úspěšné společnosti.
Skvělý start do HR světa pro studenty VŠ.
Smlouva dohodou, v případě zájmu možný přechod na HPP.
Karierní posun na vyšší HR pozice.
Kompletní zaškolení od zkušených kolegů.
Výborný kolektiv, moderní pracovní prostředí v centru Brna.
Multisport kartu, pravidelné teambuildingy na horách.
Zní to lákavě? Pokud ano, pošli nám svůj životopis a stručný motivační dopis. Těšíme se na tebe!