Informace o pracovním místě
Jsme malá velkoobchodní firma specializující se na dovoz čaje a kávy s výhradním prodejem. Mezi naše zákazníky patří nejen maloobchodní a velkoobchodní odběratelé, ale i koncový zákazníci, kteří mají možnost realizovat své objednávky prostřednictvím našeho e-shopu či marketplaces (např. Alza, Allegro, Kaufland).
Svůj trh a konkurenci dobře známe. Na trhu se pohybujeme už dobrých 14 let. Nicméně, neusínáme na vavřínech, neustále se snažíme růst, jít s dobou, přizpůsobovat se trendům a vhodně reagovat na výzvy a příležitosti každodenního života. Máme velké sny a plány přecházející hranice naší komfortní zóny, které se snažíme proměnit ve skutečnost. Na nic si nehrajeme a věci pojmenováváme tak, jak jsou.
Náš tým se skládá z pár lidí, které spočítáte na dvou rukách. Naši zaměstnanci jsou loajální, mají vášeň pro to, co dělají. Všichni máme jeden společný cíl, na jehož konci stojí spokojený zákazník, o kterého bylo s péčí postaráno. A abychom mohli i nadále růst, hledáme k sobě do týmu nového člena, který by s námi sdílet stejný cíl a touhu posouvat se dopředu.
Hlavní náplní vaší práce bude kompletní zpracování objednávek zákazníků (B2B, B2C) od samotného přijetí objednávky, přes fakturaci, zabalení až po vyexpedování. Se zákazníkem využijete emailové i telefonické komunikace v řešení objednávek, dotazů či reklamací. Čas od času se budete podílet na naskladňování zboží. Pod vaši správu bude spadat e-shop a správa produktů na něm, a jednotlivá online tržiště (marketplaces). Pokud v sobě skrýváte kreativního ducha zapojíte se i do marketingových aktivit. Nemáte-li zkušenosti z obchodního prostředí, vše vás naučíme a pomůžeme vám v začátcích.
Za práci vám bude náležet hodinová mzda ve výši 130 Kč. Pracovní dobu si rozvrhnete dle svých možností od pondělí do pátku mezi 8. a 16. hodinou. Týdně byste měl/a odpracovat alespoň 16 hodin, přičemž jedna směna by měla trvat nejméně 4 hodiny. Preferujeme dlouhodobou spolupráci.
Do konce srpna sídlíme na ul. Jana Babáka 11, od září budeme na ul. Vídeňská 99 v Brně.
Pokud jste dočetli až sem a máte o pozici zájem, neváhejte nám poslat životopis!
- student VŠ/vyšší odborné školy
- spolehlivost, zodpovědnost, komunikativnost, schopnost pracovat samostatně i v týmu, schopnost naslouchat, preciznost, důslednost, chuť učit se novým věcem, chuť pracovat, manuální zručnost, trochu flexibility
- prozákaznický přístup, příjemné vystupování
- dobrá uživatelská znalost PC a MS office (zejména Word, Excel)
- dobré vyjadřovací schopnosti, dobrá znalost ČJ (slovem i písmem)
- aktivní znalost AJ (slovem i písmem) či jiného cizího jazyka výhodou
- řidičský průkaz skupiny B (aktivní řidič) výhodou
- praxe v obchodní administrativě výhodou
- zajímavou a pestrou práci, při které poznáte vícero činností
- flexibilní pracovní dobu
- 130 Kč/hodina
- možnost dlouhodobé spolupráce