Informace o pracovním místě
Rodinná firma s třicetiletou tradicí přijme asistenta/tku ředitele na DPP, cca 8-12 hodin týdně. Náplň práce: vyřizování korespondence, příprava a zpracování podkladů pro účetní, vydávání faktur, administrativní činnost, práce se smlouvami, archivace dokumentů, apod. Práce vhodná pro vysokoškolské studenty . Máme zájem pouze o dlouhodobou spolupráci. Pracovní doba: 2x - 3x týdně na pár hodin včetně prázdnin. Svůj životopis s aktuální fotografií posílejte na uvedenou emailovou adresu.
Požadujeme aktivní přístup k práci, pečlivost, zodpovědnost, čestné jednání, samostatnost a flexibilitu. Základní jazykovou způsobilost v angličtině, orientace na internetu a práce v účetním softwaru POHODA výhodou, ale není podmínkou.
Práci v centru Brna v malém kolektivu, motivační odměňování, dlouhodobou perspektivu a možnost praxe a osobního růstu, čestné jednání.
#=REKLAMA_FB_DETAIL_DOLE?>